35izmir ya dogum gunu pastasından bır ıkı parmakla yese tabıkı bırsey olmaz oyle bırsey ıcın soruyorsanız o kdarını bnde tattırdım parmak ucuyla cunku ılla dedıgınız gbı soran oluyor ay yemıcek mj dıye 🤣parmak ucuyla deydırdım dırek suratını burusturdu sevmedı ztn🤣