ONAEA kuzum benim 19 günlük bebeğin düzenli bir uykusu olmaz zaten, anne sütünden mahrum kalmasın,emzirebildigin kadar emzir, doymazsa ardından mama ver. Şuan belki mama daha kolay gelebilir ama 1 2 ay sonra seni çok zorlar. Hemen bebeğin maması her zaman hazırda sıcakta duruyor bozulma derdi falan yok, ama mama yiyen bebek gerçekten çok zor en basitinden bir dışarı iki saatliğine çıksam bile sıcak su ,soğuk su, mama, termos biberon yedek biberon bir sürü şey düşünmen gerekiyor çantan ağzına kadar doluyor ama emen bebek öyle mi al bebeğini çık