weleda baby yüz nemlendiricisini kullanıyorum. yaz sıcaklarında olan yüzündeki isilikleri hemen geçirmişti. dediğiniz boyun altına da sürüyorum kızarıklık oldukça, iyi geliyor. hatta bazen göğüs kısmında pütür pütür kızarıklık oluyor onları da geçirdi. içeriği temiz diye almıştım memnun kaldım.