Arkadaşlar roborock almak istiyorum çok tanınan marka olduğu için (güvenilirliğinden dolayı..marka delisi değilim 😃) ve tabiki kamerası olduğu için.
Diğer taraftan da viomi alpha 2 pro çekiş gücü çok yüksek ve toz Hazneli olduğu için…fakat çok hızlı bozulma ihtimali varmış galiba emin olamıyorum bide galiga toz torbası maliyeti ne kadar bilmiyorum…Çok pahalıysa böyle kendimi maliyet çıkarmak istemiyorum ve taktir edersiniz ki viomi alpha 2 pro malesef roborock tan 3000 lira daha pahalı..
Kullanan varmı? … Sorunlar neler… Sorunlar gideriliyor mu… Toz filtresi torbasi ücretini ne kadar para veriyorsunuz..