yigitinaannesii Kızlar sizin bebeğiniz de bu durumda mı? Evin balkonundan fırlatıyor. Düştüğünü anlayınca kesintisiz bir ağlama krizimiz var. Ne yapsam susturamıyorum. Emmeyi bile kabul etmiyor🤔