Rumeysayenerkurt İyice çalkalamama rağmen içinde hep böyle tortular kalıyor sebebini bilen varmı? Önceden olmuyordu son aldığım mamada oluyor özellikle bilen varmı?
Tubacnr0 Rumeysayenerkurt ben hiç bir zaman mamayi çalkalamazdim calkalayinca aşırı gaz oluşuyor hep porselen kaşıkla karistirirdim güzelce böle tortuda kalmazdım ilk zamanlar calkaliyordum böle kalıyordu bendede cunku
Rumeysayenerkurt Tubacnr0 bende dairesel şekilde çalkalıyorum köpük köpük olmasın diye kızım 7,5 aylık zaten içtiği gibi gaak diye çıkartıyor