Busra2013 neye üzülüp, üzülmeyeceğime karar vermek size düşmüyor. Ayrıca ben kötü anne demedim olayı saçma yere çekmeyin lütfen. Yazdığımı tam anlayamamışsınız tekrar yazayım. “6 aylık bebeğin bağırsakları daha yeni gelişimini tamamlıyor, biraz okuyun araştırın” dedim. Anlamışsınızdır umarım.