Emzirerek ve iki öğün beslenerek verdim, süt olsun diye her şeyi yemedim tam tersi süt yapacak ama kilo yapmayacak şeyler yedim bir de bu durumun genetik olduğunu düşünüyorum çünkü sezeryan olmama rağmen doğumdan çıktığım da göbeğim hiç kalmamıştı (21 kilo aldığım halde) bir kaç aya da hepsi gitti.