Nedenneden 7 aylık bebeğim grip gibi bişey oldu ateş yok sadece hapşırık burun akıntısı var o kadar kızardı ki korktum sağlık ocağını bekliyorum hastaneye mi götürmeliyim ilk bebeğim siiznkiler de bu kadar kızarıyor mu geçiyor yine oluyor
The_Ana Nedenneden bnmkinin burnu kızarmıştı neden olduğunu bilmiyorum ama seninkinin çok bence Bi göster
goktugmom_061220 Nedenneden Geçmiş olsun miniğe 🥰 hiç normal bir durum değil bu kadar kızarıklık. Hastaneye götürmelisin.
Arenilay- Nedenneden senin beklemeden acile gitmen lazım göz kapakları şişmiş ve kızarmış alerjik tepkimeye benziyor vücut şiddetli tepki vermiş beklemeden gidin çünkü allah korusun anafilaksi olabilir alerji de hemen göz çevresine bakarlar şişmi kızarıkmı diye benim oğlum ve kızım. Alerjik bebek ordan biliyorum geçmiş olsun🤲🏻
Nedenneden goktugmom_061220 sağlık ocağının açılmasına 15 dk kaldı bi gireyim ordan hastaneye geçerim 2 doktor görsün sadece bilemedim normal mi bebek ya hasta olunca kızarıyolarmı bu kadar bide normale dönüyor sonra tekrar başlıyor ah içim gidiyor 🥺
Nedenneden Arenilay- Çıkıyorum hemen birşey sorayım geçip geçip tekrar oluyormuydu şuan hiçbişey yok götürsem inanmazlar şu resimleri göstermesem ama 10 dk sonra tekrar ufaktan başlıyor alerji böyle yaparmı
Arenilay- Nedenneden evet fotoğrafları gösterin yeterli olacaktır ve kızarıklıklar zaman zaman söner çıkar bak ben atayım bizim yüzünde çok değil ama vücut bazı yerlerinde yerlerinde aşadaki gibi kızarırdı göz kapakları şişerdi bu oğlum ve 1 yaşında alerjisi bitti çok şükür şimdi kızımda ilerliyoruz bakalım siz beklemeden dediğim gibi hastaneyle görüşün çok geçmiş olsun🙏🏻
Nedenneden Goktugbey ay aklıma da geldi ama burun akıntısı ve hapşırık olunca biz bile nezle olunca kızarıyoruz ya ona yordum götürüyorum hemen
Nedenneden Arkadaşlar adenovirüs olmuş göze de vuruyormuş bu virüs gözü için damla ve 2 şurup verdi sağolun 🙏