Agliycak çünkü emmeden tekrar nasıl uykuya geçeceğini bilmiyor. Bunu da siz öğretecek siniz. Emzirmeyi bıraktırma konusunda yapacak pek fazla bişe yok maalesef. Uyandığı zaman Emzirmiyceksiniz. Kararlı olup ağlamasına dayancaksiniz. Ben de böyle yaptım çok ağladı fakat Emzirmedim. Çünkü 6 ayında sonrası açlık değil alışkanlık. Şu an 15 aylık kızım 6. Ayından itibaren akşam 7 de uyuyor sabah 8 de uyanıyor.