incimbb benimki de 5,5 aylık arada öyle zorlanıyorumki oluyo malesef birde tek bakıyorum yapışık ikiz gibiyiz o yüzden. Eşim evde olduğunda yardım ediyo ama işe gidiyo sonucta. Sabrım tasıyo bazen. Hele bide o anlarda saçımı çekme ve kolumu çimdirme yapıyo ya bilinçsizde olsa sabır cektiğim cok oluyo 😅 ama annelik yarı pişmanık ve vicdan azabıdır derler. İnsanız sonucta.
Eğer cok delirdiysem yatağına koyuyorum yan odaya geçip bi cıglık atıp geliyorum içeri. Bi arkadaşım önermişti işe yarıyo😅😅