Pateteslimanti
Nazlica
En önemlisi kafanızın rahatlığı,sakinliğiniz stresten uzak olmanız ve sütüm yok düşüncesinden uzaklaşmanız. 7 günlük bebeğim var ve 4 yaşında kızım var kızımda etraftaki insanlar çok stres yaptırdı bana. Şuan herkesten uzak sessiz sakin evimdeyim. Sütün yetiyo mu doyuyo mu düşüncelerinden uzaktayım. Bebeğimle temas halindeyim sürekli dokunmak onu sevmek süt hormonunu tetikliyor sürekli sevin dokunun. Ayrıca günde iki bardak rezene içiyorum. Aktardan tohum şeklinde olandan almanızı tavsiye ederim. Bol su için hurma,kuru incir,tahin helvası yiyin. Allaha şükür şuanda yaptıklarım bunlar bebeğimi en geç iki saate bir emziriyorum çişli bezini de alıyorum doyuyor. Hiç karamsar olmayın. Etrafınızda sizi strese sokan şeylerden de uzaklaşın en önemlisi stresin olmaması. Bol sütlü günler dilerim 🥰