Mavi1602 her hafta farkli konsenptte bir atölye oluyor. Ben fen ve doga atolyesine goturmustum. Oncelikle kagitttan bir ev yapip bahcesinede fasulye ektik. Sonra dal parcalari ile kagida boyama yaptilar. Sonra da yine dal parcalari, yapraklar ve kozalaklarla kavanozlara teraryum yaptilar. En sondada aktivite masasinda topragin icinde plastik solucan falan vardi onlarla oynadilar. Sonra spor salonuna gectik 15 dakka falan orda istedigi gibi oynadi en sonda 10 dakika dans odasinda muzikle dans ettiler ama benim oglum pel durmadi en sondaki dansta korktu sanirim yuksek sesten agladi. En son cikarkende yaptigimiz boyamayi, teraryumu ve fasulyeyi bize verdiler. Bu haftasonuda mutfak atolyesine götürücem.