Feride83 aynı durumdayız.
Rose-leaf Sürekli yapışık haldeyiz, oyun oynarken yerde yanında oturursam bile kucağıma geliyor. Odadan başka yere gitsem mızmızlanarak arkamdan emekleyerek geliyor. Tuvalete dahi giderken mama sandalyesine oturtup kapıyı açık bırakıyorum beni görsün diye 😂😂 4.atak bir bu 2 benim için şimdilik, eğer ataksa. Diş de çıkarıyoruz oda etkili. Sabah en geç 7de uyanıyoruz ama çoğunlukla 6:30. Akşam da 7 gibi uyuyoruz. Tabi gece ara ara diş huysuzlupu ve ayrılık kaygısından dolayı uyanıyor. Ayakta uyur haldeyim 😪