edakara6509 Biz 6 aylık olduk ama hala geçmedi. Geceleri genelde saat başı ağlayarak uyanır gazdan. Uykusuz geçen aylar, nasıl dayanabiliyorum bilmiyorum😞 Emerken kıvrana kıvrana bırakır memeyi. Kan ter içinde kalırım emzirene kadar. Azar azar içebildiği için saat başı emziriyorum. İçim kapkaranlık olur bazen, o kadar ağır ve zor bir süreç ki… Depresyondan çıkmaya çalışıyorum uzun zamandır. Gerçekten bu süreç sona erecek mi, bunu dahi hayal edemiyorum artık 😪
Hilal_48 edakara6509 ayyy o kadar beni anlatınız ki sizin yaşadıklarınızın aynısını yaşıyorum bebeğim 5 aylık hala aynı o kadar zır o kadar zor ki tükendim artık
Drnds edakara6509 bu günlerin geçiceğini düşünn ve tamamen rahatlamaya çalış seni mutlu eden şeyleri yapmaya çalış ağlıycak gazı bitmiycek uyumycak bu düşünceleri tamamaenn sil aklından benm kızım yüksek derecede kolikti sürekli yazıp sorup araştrıp başımı ağrıtırdım tecrübeszlikten artık uzun uzun ağlayıp bebeğimi yorardım. Sen sakin kaldığın sürece bebeğindeki kolik azalıcak görürsün dene şimdi olsa ne kadar ağlarsa ağlasın onunla konuşup kucağımda sakinleştirmeye çalışırdım bu süreçte yakınlarındanda destek almaya çalış
HusneB Melikeeekk ben koliği 5 ay çektim neler denedim fayda etmedi sürekli ağlardı sürekli beyaz ses ile uyutabilirsiniz bize hiçbir gaz damlası fayda etmedi ben sadece mommy’s bliss gripe water dan fayda gördüm kucakta gezdirin sürekli konuşun kriz saatlerinde uyutmaya çalışmayın bu sizi yormaktan başka bişey yapmaz kolik bebek o ağlamayı illaki yapıcak rabbim bol sabır versin sakin olmaya çalışın o anlarda derin bir nefes alın ve bebeğinizle ilgilenin 6. Ayda düzeliyor
bilgekizinannesi HusneB biz de berbat durumdayız 4. Ayda geçer diyorlardı geçmedi hala ıkınmaktan uyuyamıyor çocuğum
ruveydaensar HusneB kriz saati illa akşamları mı olur? Benim kızım ikindi vaktinden akşama kadar çok ağlıyor uyumuyor saatlerce uğraşsam da uyutamıyorum. Gazı mı var bilmiyorum gazı olsa çıkarmadan uyuyamaz heralde ama karanlık çökünce yoruluyor direnemeyip daha fazla uyuyor. Sesi kısıldı Ağlamaktan artık. Kolik teşhisi konmadı yani doktora gitmedim. Uyutma yönetimini bulamadım bi türlü sallanmaktan da hoşlanmıyor gündüz 2 saat memede duruyor uyuyabilmek için tam uyudu diyorum biraz hareket etsem uyanıyor çok yorulmaya başladım artık
Minikmucizemiz1301 HusneB her bebekte ayni degil malesef benim oğlum 8 ay 8 günlük hala daha gaz damlası olmadan kriz geciriyor 2 gün vermiyorum 3. Gün kıyamet başlıyor her bebekte ayni ilerlemiyor bana 3. Ayda gecer dediler geçmedi 6da gecer dediler geçmedi simdide 9. Ayda gecer diyorlar ama sanmıyorum malesefki her bebekte ayni olmuyor
Elly Melikeeekk Bize de colinox cok iyi geldi. Hem gaz icin hem de probiyotik oldugundan tek ilac kullaniyorsunuz. Gazını nasıl cikardigini göreceksiniz kullanırsanız zaten :) 2. Mutlaka hergün en az 3 kez soldan saga gaz masaji. Vee 3. Tavsiyem halka sling. Gece agladiginda bile koyuyorum halka slinge uyuyakalıyor..Ne gwz kalıyor ne bisey. Sıcak tutuyor olması ve bacaklarınin acik ve oturur pozisyon almasi sebebiyle sanırım. Mucize gibi birsey sling.
Yasemin5 Melikeeekk kızlar bebeğim 48 günlük geçen hafta 3 aksam üst üste 2,5-3 saat süren ağlama krizi yaşadı. Tuvaletini yapıyor. Çok gaz çıkartıyor. Bu gün doktorada gittik kolik olabilir büyüme atağıda yaşamış olabilir. Takip edin dedi. Sab simplexi önerdi eğer aynı sorun tekrarlar cok gazı olursa diye şuan diğer günler normal ondan öncede bir sorunu yoktu. Yani koliklik böyle birşey mi? Gün içinde huzurlu?
Cagan-Atam Yasemin5 Kolik sancılar genelde akşam üstü başlar kesintisiz 3 saate yakın ağlama krizi ile devam eder ah çok zor. Haftada 3 veya 4 gün sürer Allah yardımcımız olsun. Gündüz sürekli kucaktaysa sıkıntı olmaz çünkü temas en iyi ilaç🌺 Bugünlerde geçecek sabır annem🌺
alpp234 Oğlum gece gündüz sürekli ağlardı bir sürü damla denedik Sabsimplex baya fayda etti ama en önemlisi bu günlerin geçeceğini uykusunun belli bı zaman sonra düzene gireceğini daha rahat olacağını unutmadan kendini üzmeden bebekliginin ve anneliğin tadını çıkarmak 😘
Ha_s_ley Melikeeekk bebeklerinizi alerji açısından değerlendirmenizi öneririm. Onun dışında ruhsal olarak rahat olmalısınız ki bebeğiniz de huzurlu olsun
edakara6509 Tgbdmrkay evet, omzumda özellikle çıkarıyorum. Üst üste sesli geğirerek çıkarıyor güya gazı ama geceleri sonuç aynı😞 Damlalar, masajlar, kiraz çekirdeği, rezene,kimyon vs çok şey kullandım, demek ki çekeceğim var daha😕
Bukkk_etttt Aydan yazıyorum. Kolik bir 4 ay geçirdik bigo dermanım oldu net, ama şuan geçmeyecek gibi geliyor ya herşey geçiyor düzeliyor daha neler neler oluyor kendinizi yıpratmayın şuan ağlama krizleri oluyormuydu onu bile hatırlamıyorum inanın annelik çok zor ama çokta güzel🥰
Yektoli33 Melikeeekk Ben ilk 2 ay çok çektim kolikten. Biogaia damla ile son buldu şükür. Bir de YouTube da buzuki Orhan ın kolik bebek müziği uykuya geçişini kolaylastirmisti. Allah yardimciniz olsun..
Cennet70 SedanurUnveren sab simplexsi sabah akşam 10 bioaga günde bir kere 5 damla bioaga ağırmış dediler 5 i geçirme demişlerdi ama sab simplexsi günde 3 4 kez verende var canım doktouna sor ama
Tbachngr SedanurUnveren biogaia gunde 5 damla sabah, sab simplex ise her emzirme sonrasi ve asiri gazliysa emzirmeden 1 saat sonra yine verin. Ilac olmadigi icin verilen sayinin zarari olmuyor bizi o kurtardi
Dryhkn Melikeeekk Benim bebeğim kolik değil ama gaz sorunumuz hep var ben kimyon çayı içiyorum hergün bir fincan daha kolay gazını çıkarıyor sizde deneyin isterseniz belki faydasını görürsünüz
Zeynep_Asya1 Melikeeekk bebegi yari kundak yapin yediklerinize cok dikkat edin damlayi duzenli kullanin bende metsil damla kullaniyorum bebegim cok gzliydi dusunun yani karnindaki sesi duyuyordum gaz sikismasi oluyordu yediklerime dikkat ettim aci baharat tuketmiyorum gazli seylerde tabi yari kundak yapiyorum iyi uyku yapiyor tabi gaz masajida bu sayede sukur iyi uyuyor
Edakurban54 Cagla6060 1.5 aylikken vermeye basladim 10-12 damla 5 saatte bir veriyordum şu an 3 ay 12 gunluguz gaz sancilarimiz gitti cok sukur 15 gundur damla kullanmiyorum artik cok sukur