Kızlar 5 ay oldu ikinci çocuğumu kucağıma alalı ilk ay hic sıkıntı yoktu ama sonrasında aşırı sac dökülmesi oldu hala devam ediyor ne yapmam gerek bilmiyorum ilk çocuğumda böyle olmamıştı var mı bu durumu yaşayan. Ne yapsam durur yada bu durum ne kadar sürer umarım bian önce geçer kel kalıcam diye korkuyorum😦