kutsalmavi Ben doğum esnasın da baglattım.
Valla 2. doğum da cok istedim doktorum baglamadı.
Doğumdan sonra bağlatcaktım pandemi vs bi baktim hamileyim.4.bebegın doğumunda bağlattim. Özel de kurtköy Adatıp hastanesin de 4.750 tl verdik.500 tl baglatma parası,bide sgk 4. doğumu karsılamıyormuş söz de 1000 tl onun icin almışlardı.Normal de tek baglatsam bi sezaryen parası ödicemi soylediler.
Tek cocuktan sonra baglayan doktor vardır da bulmak lazım.Devlet tek çocukla bi sorunun yoksa bağlamıyor.Belki yaş kriteri kurtarır oda 30 yas üzeri sanırım.