Benim bebeğim bugün tam 3 aylık geçen hafta perşembe gününden beri gündüz uyumuyor sabah 9 da kalkıyor akşam 10 a kadar toplasan 15dk 15 dk bölük bölük 1 saat ancak uyuyordur neden böyle atak haftasıymış ondan olabilir mi
Yani 1 hafta oldu bebeğimi tanıyamıyorum gündüzleri uyurdu nedenini çözemedikçe deli olucam böyle birsey yaşayan var mı