Kızlar merhaba 2 ay oldu normal doğum yaptım. Lohusaligim bitti ama açık yeşil akıntı ile birlikte çürümüş et gibi kötü bir koku var vajinamda. 40im çıkınca kontrole gittim dikişler tutmuş rahim toparlanmış dedi doktor muayene etti bı sorun yok dedi enfeksiyon var mı diye idrar da verdim temiz çıktı ama bu koku ve akıntı neden olur yaşayan var mı bu ay sonu spiral taktıracağım o zaman da gene soracağım doktora ama merak ettim yaşayan var mı diye