Leyla6327 Kızım bana anne demeyi bıraktı 2 aydır Leyla Leyla deyip duruyor okadar bakıp anne dememesi beni çok üzüyor bunu yaşayan ve aşan var mı acaba
Senibidasanaelikopteryokbuson Leyla6327 6 yasına gırecek ısımlerımızle seslenıyo bazen yıne aklına eserse anne baba da dıyo Buyudukce aklı daha cok erdıkce der uzulcek bısey yok
Noname21 Leyla6327 bir dönemlerinde oluyor benim kizim fa anne demezdi adimla çağırırdi. Cok da tatlı geliyordu bana sonra Fatih selim falan da demeye başladı hatta. Hala ben ona kızdığımda anne dediğinde cevap vermezsem ismimle sesleniyor 😀
Selin1234 Leyla6327 bu bir dönem canim üzülme sen yine bir şey istediğinde sana seslendiginde ismi ile anne de geçer her çocukta oluyor bu durum
Leyla6327 Senibidasanaelikopteryokbuson ya ne bilm buna etraftaki insanlarda gülünce sinirlerim bozuldu
Senibidasanaelikopteryokbuson Leyla6327 gulsunler bosverın cocuk adınızıda bılıyo ıste ne guzel Kımın kızısın dıye sorsalar bılecek ıste masallah😂🦋cevrenıze kulak asmayın anne baba adını ben ogretıyorum nolur nolmaz dıye kımse karısmasın dıye sert cıkın dalga gecer gıbı guluyolarsa eger Kaldı kı hıcbı gulunecek yanı yok aksıne vok tatlı gekıyo bana buyumuste adınızı dıyo mesela🤩
Senibidasanaelikopteryokbuson Leyla6327 rıca ederım🦋🤩saglıklı huzurlu buyutmek nasıp olsun bebegınjzede kocaman masallah 🦋
Birkullanici Leyla6327 isim öğreniyorlar ya normal bence bana da bazen ismimle hitap ediyor ama genellijle babasına seslendiğinde ismiyle hitap eder .buda beni taklit ettiğini gösterir çünkü babası bana ismimle seslenmez 😊
Fasulye12 Leyla6327 iyi yine adını söylüyor, bebeğim bana meme diyor, canı isterse anne diye seslieniyor😂😂
Agaclargibi Yeğenim ablama anne değil abla diyordu ben abla dediğim için heralde anneannesine de biz anne dediğimiz için anne diyordu:)) biz ablama anne diye seslenmeye anneme anneanne diye seslenmeye başladık bir ayda falan toparlandı :D