10 aylık bebeğimde enfeksiyona rastalndı antibiyotik kullandık 10 gün boyunca fakat antibiyotiği kestikten sonra tekrar öğürme ve bulantıları başladi tekrar doktora götürdüm idrar kültürü ve tahlili istedi fakat yapmıyor yapsada çok az yapıyor kesik kesik bir türlü poşete yapmıyor yaptığıda beze gidiyo kafayı yiyecem hiçbirsey yemiyor su içmiyor bu illet enfeksiyon nerden çıktı geçmek bilmiyor başina gelen varmı nasıl geçti lütfen yardımcı olun ne versem midesini bulandırıyor erkek bu arada