Arkadaşlar bebeğimin gazı var ama bir de uyku problemi var 1.5 aylık bazı günler 6 saat uyumuyor çok üzülüyorum korkuyorum hani küçücük bebek bu kadar uykusuz kalması normal mi ne yapmam lazım uyumak içinde ağlıyor memeyi kısa kısa emip bırakıyor ayrıca diğer uyuduğu zamanlarda da geceleri en fazla bir saatte bir uyanıyor gündüzde hemen hemen öyle bir tecrübeniz var mı acaba