Pamuklupide öğretmenin işi resim çekmek değil ki niye ısrarla istiyorsunuz güvenmiyorsanız çocuğunuzu hiç vermemeliydiniz. Birsürü çocuk var size resim atsa diğerleriyle de ilgilenmesi lazım üstü niye dağılmış yüzü görünmüyor yemeğini yememiş gibi eleştiriler olacak belki bundan atmıyordur. Yine de müdürden önce öğretmenle konuşmanız daha şık olur. Şikayet eder gibi olmasın.