Ayselmiros Sol kol demişti bende o anda farkedemedim hemşirede sağ koldan vurmuş sordum bi sorun olur mu bişi farketmez dedi internette baktım hep sol kol öneriliyor böyle bi durum yaşayan varmı
Betul-08 Ayselmiros korkmana gerek yok canım sadece sağ el aktif kullanılıyor ya o yüzden bişey olmaz yinede aklında soru işareti var ise doktoruna sor ama aşıların sola yapılmasının nedeni budur