Bebeğimin ateşi çıkıyor ara ara yani 38,5 u geçtiği oldu sizce dolven mi vermeliyim calpol mu diş ateşi değil anladığım kadarı ile böyle durumlarda ne yapıyorsunuz hemen doktora mı götürüyorsunuz yoksa kendiniz mi müdehale ediyorsunuz bu arada 14 aylık bebekken de çıkardı ama genelde kendim kontrol ederdim şimdi anlayamadım arada kaldım götürsem mi diye.