Beraninannesii Bilgisi olan var mı nedir bu . Doktor sadece bunun olduğunu söyle ultrason için gün alın dedi. Ultrosanda taa bidahaki yıla Nedir bu aciliyeti var mı acaba başka bir açıklamada yapmadı 🤦🏻♀️
Alpitom Beraninannesii su fıtığı demek genellikle bir yaşına kadar düzeliyor oğlumun düzelmişti çok ciddi bir şeg değil aslında düzelmezse sünnetle birlikte ameliyat yapılır demişti doktorumuz
assd15 Beraninannesii benim oğlumda da var dedi dr 6 aya kadar geçiyor genelde diye de eklemişti ve geçti çok şükür
Minikask35 Beraninannesii bizede ilk 2 yıl geçer dedi geçmezse küçük bı operasyon geçirecek. şuan 11 aylık olacak hala gecmedi. Herhangi bi zarari yok ağrı vs yapmıyor. Korkulacak bişey değil erkek bebeklerde genelde oluyorms
Glcntna Beraninannesii doğuştan var bizde . Bağırsaklardaki suyun karın boşluğundan testise inmesi bu aslında bazen kayboluyor bazen geliyor. 9 aylık olduk baya azalmıştı bizim genelde 1-2uaşına kadar geçiyor. Biz 3 buçuk aylıkken sünnet olduk pipinde darlık vardı. Doktorumuz zaten sünneti yapalım su fıtığını takip edelip geçmesse onu ayrı yaparız iki ameliyat ağır gelmesin demişti . Zaten çoğunluk geçiyor o yüzden sünneti yapalım dedi iyikide yapmışız sünneti
Beraninannesii Alpitom Sünnet içinde görüşmek istedim aynı zamanda 4-5 yaşında öneriyorum dedi başka bişey demedi
assd15 assd15 ama sünnet yapmayı düşünüyorsanız bekleyin ameliyat gerekirse 2si birlikte yapılır demişti
Beraninannesii assd15 Yani şuan bebeğim 3 aylık ultrason randevusu birdaha ki sene Şubat ayına geliyor 6 ayında geçecek gitmenin pek bir manası kalmıyor yani.
assd15 Beraninannesii niye 1 sene sonraya verdiler ki onu bilmiyorum ama genelde geçiyor dedi drumuz.6 aylıkken bi dra görünürsünüz ama yine içiniz rahat eder en azından
Beraninannesii Minikask35 Herhangi bir açıklama yapmayınca insan korkuyor ya. Bakalım yarın farklı bir hastaneye gorunecegiz onlar ne diyecekler. Biraz baştan sağma oldu bugün ki doktor.
Beraninannesii assd15 Devlet Hastanesi’ne sünnet için görüşmeye gittik bunu söyledi ultrasona gidip randevu alın dediler randevu 2023 şubata . Başka açıklamada yapmadı. Yarın farklı bir hastaneye goturucez inşallah orada detayını öğreniriz.🥲
Beraninannesii 2cicekefe Yani genel olarak huysuz bir bebek ayaklarında özel bir ayakkabı var ben ona bagliyordum huysuzlugunu . O yüzden ben çok anlayamıyorum neye ağlıyor neden ağlıyor 🥲
Beraninannesii Glcntna Biz çok bilgisiz kalmisiz gercekten hiç birşey soylemeden yolladı resmen bizi 🙄🙄
Glcntna Beraninannesii çocuk doktoru bakmıyor yanlız öocuk cerrahı bakıyor . Onu sormaya gittik zaten sonra pipisinde darlık olduğunu öğrendik . Sünnet sağlıktır dedi yapalım diğeride takibimizde dedi
2cicekefe Bizim doğuştan yoktu doğduğunda sarılık olduk uzun sürdü sarılığımız sürekli kan almaktan damarlar patliyor du cok agliyordu cok canı yaniyordu sonra altını degistirirken farkkettim ama ilk doğduğunda yoktu