[silindi] mardin kurak degıl mı ya nemde cabuk bozuluyor yemısler sıze yakın sayılırım 10 gundur acıkta yemısler bır sey olmadı. Kelebege bnzıyor, guve var mı evde. O varsa kurtlanır kurak yer bile olsa. Nemlı yerde de kurtlanma yasamadım ama ne zaman guve gorduysem ne bulduysalar kurtlandırdılar. Bez torbalar korumak ıcın yeterlı olur. Tabı guve yoksa evde. Bır de cam kavanozlar her zaman daha ıyı oluyor her turlu seyı korumak ıcın. Kapakları kapatmadan once uzerıne buzdolabı posetı koyar sonra kapagı yerlestırıp kapatırım ne bıt ne kurt bır sey olmadı sımdıye kadar. Abımler ızmırdeler buzdolabında saklıyorlar