Kızlar merhaba. Bebeğim 25 günlük. şu an bir mememi reddediyor. Birini emiyor sadece bazen onu da reddediyor. Zaten silikon uçla emiyor. O sebeple meme ve mama birlikte gidiyoruz. Beni emdiği zaman mamaya gerek yok diye düşünüyorum ama annem her zaman doymadı bu çocuk diyip mama veriyor üzerine. Bebeğim de gerçekten içiyor. Doymadığı için mi emme iç güdüsü ile mi bilmiyorum. Nasıl anlarım?