BaloglumM benim oglum emiyordu ama daha 10 günlükken ben emzirmeyi sol gögüs ten azalttım çünkü kanıyordu cok, günde 1 defa sagdım sonra iyileşince de günde 1 kez vermeye basladım ama eski performans yok tu ne yazıkki. suanda 9 aylıgız hep tek gögüsle doyurduö hala da aynı devam 🤗 benm için suan en kötü tarafı gögüsler arası boyut farkı