Durucagla22 Kizlar merhaba kizim 3.5 aylikken 7600dü kilosu 4 ay 20 gunluguz kendim evde olcuyorum kilosunu 8 kilo cikiyor. Ayni besliorum ama neden kilo almiyor normal mi sizce
Zhrrl Durucagla22 Merhaba bebek tartısı mı var evinizde acaba yoksa normal tartıyla mı ölçüyorsunuz? Sağlık ocağına götürebilirsiniz aklınız takılıyorsa.
irem-Dora Durucagla22 4.aydan sonra kilo alımı yavasliyormus canım bana sağlık ocağındaki hemşire söylemişti ondan olabilir. Bir de hep aynı tartıda ölçülmesi gerekiyor. Hastanedeki tartı ve sağlık ocağındaki tartıda bile fark çıkıyor
Cocolingo Durucagla22 4. Aydan sonra ayda 400 gr normal görülüyor hareketlendikleri için, bu arada maşallah bebeğinizin kilosu çok iyi 🥰
Linamehmet Durucagla22 kiloya takılmayın ya benimle aynısınız benim kızım 4 buçuk kilo ve ameliyat geçirdi bende takıyorum almıyor diye ama yaşadığım olaydan sonra dedim hiç almasın kilo
Durucagla22 Zhrrl merhaba evde kendim ölçüyorum ama bu zamana kadr ölçtugumle doktorumuzun ölcüsü hemen hemen ayniydi. Haftaya kontrolu var o zamani bekliyorum🙁
Durucagla22 irem-Dora haftaya kontrolu var hep ölçüldügü tartida bakalim kac cikacak tesekkur ederim🌸
Durucagla22 Cocolingo merhaba tsk ederiz☺️ hizli kilo alan bi bebekti smdi 400 gr gorunce biz de sasirdik
Durucagla22 Linamehmet cok geçmiş olsun haklisiniz saglikli olsunlar yeter tabi ama bende sagliksal bi durum olabilir mi acaba kilosunun durmasinda die korkumdan yazdim