Norveckizi Bebeğime kabızlık anne sütünden geçer mi ? DUpHALaC kullanayim diyorum faydasını gören var mı? Hoşafti kayisiydi onlarla uğraşacak durumda değilim 😅
smy22 Norveckizi geçmiyo canım 4 aydan beri kabızım bende ama bebeğime bi etki yapmadı duphalacı da günde 3 kez ve çok düzenli kullanırsan işe yarıyo
Burcub O şurubu kullan canım günde 2 3 kez çok isal olursan azalt, sıcak suya otur yada tut günlük zamanla düzeliyor. İstersen dahiliyeye git şurup ve krem yazıyor
Norveckizi Burcub canım hastaneye gidemem de sağlık ocağına inip yazdirayim diyorum Basur için de eczaneden proctolog aldım 19 liraymis.yazdirmadm o yüzden ama duphalac yazilmali. Pahalı geldi bana çünkü