Hamilelikle hemoroid olusmustu fakat sezaryenden sonra yavaş yavaş geçmeye baslamisti ki kabizliktan dolayi şuan zorluyor ve kanamayada basladi. Gunluk suyumu kahvemi içen birisiyim zeytinyaginda incirde bekletip her sabah yiyorum ama kabızlık bir turlu düzelmedi ayni sorunu yaşayıp da çözüm bulan varmi neler yaptınız acaba