Off off diyerek başlıyorum 12 ay 11 günlük. Ya benim yüzüm hiç Bi zaman gülmeyecek mi bilmiyorum. Yine de şükürler olsun ki sağlıklı Bi bebem var . Şikayetim derdim şu ki yemiyor kardeşim yemiyor ne kahvaltı ne akşam yemeği 1 2 lokma zorla m dün cinnet geçirdim. Hala neden yemez . 7 aylıkken de 9 buçuk kiloydu şimdi de ..
Kıyafet giydirene kadar canım çıkıyor bezini değiştirtmiyor apartman ayağa kalkıyor.
Zorla uyutuyorum . Yani herseyi mi zor olur çocuğun bilmiyorum ya..
Onun haricinde canı isterse anne baba mam der. Canı isterse alkışlar ve bay bay yapar . 5 6 adim atıyor korkarak . Hep emekliyor . Öyle işte. Yardim eden kimsem yok . Annemler memlekette . Kaynanam dünyanın en hayırsız en iğrenç dedikoducu insanı zaten ben napim yaa . Valla depresyondayım. Çok yorgunum …