eapraven Merhabalar , 16 aylık bir kızım var , nerdeyse 2 aydır yürüyor ama hala dengesini sağlayamıyor , her an düşecekmiş gibi yürüyor .. Bu denemeyi sağlama olayı bu kadar uzun mu sürüyor yoksa bi sorunu var sizce , sizin bebekleriniz de böyle miydi