Bugün çantasındaki resim defterine baktım. Her çizdiği karakter (robottan insan yüzüne kadar) mutsuz yüz ifadesi çizmiş. Mesela çocuğun neden mutsuz olduğunu sordum. Saçları bozulmuş o yüzden mutsuz dedi. İlk güldüm ettim ama bugün fark ediyorum ki hepsi mutsuz. Evde genel de eğleniriz dans ederiz beraber kek yaparız yani çok mutsuz olduğu bi durum da yok ama okuldan mı mutsuz acaba? Bana akıl verin lütfen bir uzmana mı götürmeliyim?