13 ayı geçtik 7100 şuanda kilosu 6. Aydan sonra neredeyse durdu gelişimi doktor raporlu mama verdi ama icmiyo bır kaç değişik ama denedik almiyo ek gıda en baştan beri red var doktor gastroenteolojiye yönlendirdi gittik şükür bı sağlık sorunu yok prakten diye bı şurup verdi biraz yemeye başladı ama çok çok az tabi kilosunu etkilemedi nasıl bı yol izliycez bilmiyorum