Bugün kontrolümüz vardı 3 aylık. Kızım biraz erken doğmuştu, 2600 dü. Şimdi 5200 oldu elhamdulillah. Doktor kötü diyemem ama bi yıl daha iyi olmasını isterim dedi. Gündüzleri daha sık emzir dedi.
Gün içinde bazen göğüslerim iniyor. Çokta kaliteli beslenmiyorum aslında. Yani ara öğün olarak. Sütümü artıracak ne önerirsiniz. Rezene sabah ve akşam içiyorum. O çok iyi geliyor