Merhaba arkadaşlar dün sezaryan doğumumu yaptım. Bebeğimi henüz emziremedim göğsümden kan geliyor. Ilk doğumum normal olmuştu ve sütüm o gün sorunsuz gelmişti. 14 aylik bir kızım var 1 bucuk ay önce sütten kesmiştim. Şimdi ise kan geliyo. Bilgisi olan var mı?