Kuzenimin oğluna kızamık aşısını yumurta alerjisinden dolayı hatırladığım 12. Aydan sonra yaptılar hastane ortamında sağlık ocağında değil olası bir alerji söz konusu olur ise müdahale edilsin diye çocuk doktoru o şekilde yapılmasını uygun görmüştü. Siz yine iyice araştırın bir kaç doktor görüşü alın