Çalışan bir anneyim ve bugün bakıcıyla 3.günümüz ancak bebeğim bakıcının yaptığı yemekleri yemiyor tadını mi beğenmiyor anlayamadım ama ben eve gidene kadar mama içmek zorunda kalıyor🤕 sizce akşamdan yapsam çorbasını yada yumurtalı kahvaltısını falan kavanoza koysam olur mu? Yani çorba olur da yumurta olur mu sizce içine meyve de koyuyorum.