Bebeğim 4,5 aylık artık kundağı bırakmam gerektiğini düşünüyorum ama elleri açık olunca asla uyumuyor ve kendisini uyandırıyor ve artık dönmek de istiyor uykusunda.Kundağı bıraktırma yöntemleriniz nelerdi ve nasıl bıraktınız dışarıya çıktığımızda bazen kucakta uyuya kalıyor indirdiğim an hemen uyanıyor uykusu çok hafif bana yardım edin nolur😔