Mrv1007 Sfybsfyb belki abartmıs olabilirim ama göğüslerim çok hassasır benim de o yüzden 4 ay falan kullandım. Daha da kullanırdım da yaz sıcağında sütler akınca kötü bi koku oluştu havasız kalıyordu o yüzden bıraktım
Sfybsfyb Mrv1007 1 ay göğüs sızlamasını yaşadım canım doktora bile gittim ultrason çektirdim bişey çıkmadı en son bunu kullanmaya başladım şmdi yine sızlıyor ama takınca ağrısı geçiyor 29 gündür kullanıyorum bende dışarıda zor oluyor sadece
Mrv1007 Sfybsfyb evet dısarıda gerçekten zor oluyor kıyafetlerin altından da kötü duruyor ama çok iyi gelmişti bana da, 4 ay kullandım 🙃
ruveydaensar Ben doğumdan önce bi hafta doğumdan sonra bir hafta kullandım bıraktım sonra çok şükür sıkıntı olmadı