Merhabalar sevgili anneler 33 günlük bebeğim var doğduğu günden beri beni emmek istemiyor hastanede zorla tuttu ilk üç gün zor da olsa emdi sonrasında ben mastit oldum ve göğüslerim şişti bu nedenle zaten emmek istemeyen bebeğim hiç alamadığı için çığlık atıyordu bende mecburen mama verdim ve şuan asla beni emmiyo sütümu sağıp veriyorum biberondan içiyor fakat memede deli gibi ağlıyor bu. Durumu yaşayan anneler var mı acaba döner mi tekara ?