Milletin çocuğu uykusu gelince sersemler, benimki canavar oluyor. Ağlaya ağlaya uyur her seferinde göZler kapanır geri açar(ayakta sallıyorum). Aslında 4. Aydan 5,5 aya kadar desteksiz uyudu. Nasıl bu haldeyiz anlamıyorum. Şu an 9 aylık. Yatırıyorum kalkıyor bekliyorum hazır olmasını ama uyutmasam hiç uyumayıp akşama kadar ağlayacak bir bebek. Resmen bayılmasını bekler oldum. Hadi diyorum uyku vaktinden önce odaya geçelim sakin vakit geçirelim yumuşasın. Yok yok yok. Ağlayacak illa direnecek. Ben ne yapayım kızlar??