Ben beşinci ayda doktorumun tavsiyesiyle başladım. Üç gün kuralını yapmalısınız. Bir alerjik bebek annesi olarak şiddetle yapmanızı öneririm. Neden biliyor musunuz, benim kızımın alerjisi olan şeylere mesela ilk gün tepki vermemişti vücudu. Üç gün kuralı ile ikinci gün verdiğimde kızımın vücudu tepki verdi. Ve bir değil birkaç gıdaya böyle tepki verdi. Eğer ben üç gün kuralı yapmasaydım neye alerjisi olduğunu hatta alerjisi olduğunu anlamayacaktım. Üç gün kuralının size zararı yok, vakit kaybı olarak düşünmeyin. Bir de meyve ile başlamayın. Sonra sebzeyi ne yazık ki reddediyorlar. Bu çocuklar ömürleri boyunca zaten yemek yiyecek. Bağırsak ikinci beyindir. Mühim olan onu yormadan, çocuğu yemekten soğutmadan düzen oluşturmak. Bu da hemen ilk ayla olmuyor zaten. Dokuzuncu aydayız yeni oturdu düzenimiz. İlk birkaç ay zaten doyumluk değil tadımlık oluyor ek gıda. Tecrübe edinmiş birisi olarak söylemek istedim. 🙏