Betul-08 2 ay oldu ama dokununca içim bi garip oluyor uyuşuk ya çok kötü bi his ellemem istemiyorum hiç geçer mi bu uyuşukluk
Tiffany Betul-08 Uyusukluk gecicek ama kesi bölgesi az kenarlarında az hissizlik kalacak çünkü sinirler alındı bağ koptu. Kaç sene geçerse geçsin değişmeyecek
Cocolingo Betul-08 6 ayda geçti tüm uyuşukluk, herhangi bir hissizlik yok, eskisi gibi dokunduğumda hissediyorum .
Prensescik Betul-08 malesef geçmiyor annemin bile hala uyusukmuş kardeşim olalı 18 sene oldu düşün sinirlere alakalı galiba kesiyorlar ya sezaryen sırasında
Sudee96 Betul-08 4-5 ayda tamamen geçti Benin ama bazılarının hep öyle kalıyormuş öyle diyorlar yani. 2 aylıkken kızım benimde ful alt karnım uyusuk gibiydi
Ygz536 Betul-08 kız kaşınıyor kaşıtıyorum ama hissetmiyorum dokunduğumu. Annem diyor ben 23 sene oldu sezeryan olalı hissetmiyorum sende hissetmezsin. Orası hep uyuşuk kalacakmışşş