Kızlar bebeğim aptamil conformil içiyordu 1 yastan sonra conformil serisi kullanılmıyor diye aptamil 4 aldık ama tadını sevmedi bizde mecburen attık paketi yeni aldık ama başka ikili pakette almıstık iade olmuyormus pakete dokulunmadı bile. Almak isteyen olursa buradan yazabilir.