Arkadaşlar oğlum tuvalet eğitimini tamamlayan bir çocuktu dört aydır bir ay önce tatile çıktık orda gece mecburen başka evde olunca bez bağladım şimdi eve döndük sabah kesinlikle çişim var demiyor ben götürüyorum ve mutlaka birkaç damla kaçırmış oluyor başına gelen var mı acaba idrar yolu enfeksiyonu falan mı oldu ?