Bu haşereler hep bina mantolamadan oluyor evler hava almıyor camlar Pimapen duvarlar da köpük ee ürüyor işte böyle böyle biz çocukken camlar ahşaptı evler hava alıyordu hiç böcek falan görmezdik birde gece çöp ya da kirli bulaşık bırakmamalısınız hatta ben çöp kovası kullanmıyorum ciddi derecede fobim var 🤦