[silindi] ben de ona gidiyorum ama çok da memnun değilim. Rutin boy kilo vs bakıp çıkıyoruz çok fazla yönlendirme bilgilendirme görmedim. Mesela başka arkadaşlarımdan duyuyorum ek gıda döneminde liste veriyorlar ben istememe rağmen alamadım. Neler yedirebilirim çok yüzeysel söylüyor. Bu gibi eksikleri olduğunu düşünüyorum.